Koka rampa uz piestātnes kanālmalā pie Rīgas autoostas ieved teju ūdenī. Kam tā domāta?
2024-11-02T17:07:00+00:00
Rīgā kanālmalā pie autoostas ir izbūvēta laivu piestātne, bet uz tās – koka rampa, kurai vajadzētu atvieglot nokļūšanu uz to. Rīgas domē skaidro – tas neesot vides pieejamības risinājums, bet gan papildu elements. Cilvēkam ratiņkrēslā vai vecākiem ar bērnu ratiņiem gan pārvietošanās pa tādu rampu varētu būt bīstama, jo ieved teju ūdenī. Tā nav droša, pat pārvietojoties ar kājām. Kam tā domāta, un vai tā saskaņota ar invalīdu un viņu draugu apvienību "Apeirons"?
Rīgas centrā veidos mūsdienīgu un drošu infrastruktūru
Šogad Rīgas pašvaldība sāks 13. janvāra ielas un publiskās ārtelpas attīstības priekšizpēti, lai nodrošinātu gājējiem, mikromobilitātes rīku lietotājiem un sabiedriskajam transportam drošu un ērtu kustību pilsētas centrā.
No piektdienas, 23. augusta, pieejama jauna laivu piestātne jeb panduss Pilsētas kanālmalā, kas atrodas starp dzelzceļu, Prāgas ielu un Centrāltirgus ielu.
Rīgas dome piešķir finansējumu veloceļa izbūvei un seguma atjaunošanai Vilhelma Purvīša ielā
Trešdien, 31. jūlijā, Rīgas domes ārkārtas sēdē deputāti pieņēma lēmumu atvēlēt līdz 1,8 miljoniem eiro veloceļa izbūvei un seguma atjaunošanai Vilhelma Purvīša ielā. Darbus plānots sākt šī gada būvsezonā, atvēlot to veikšanai sešus mēnešus.
Izsludināts konkurss par veloceļa izbūvi un seguma atjaunošanu Vilhelma Purvīša ielā
Izsludināts atklāts konkurss “Veloceļa izbūve un seguma atjaunošana Vilhelma Purvīša (bijušajā Turgeņeva) ielā”, informē Rīgas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departaments. Iepirkuma pretendenti piedāvājumus var iesniegt līdz 18. jūlija plkst. 10.00.
Trīs maršrutos Rīgā ierīkotas jaunas velojoslas! 🚴🏻♀️
Noslēgusies veloinfrastruktūras ierīkošana trīs maršrutos: Āgenskalnā un Ķīpsalā, Mežciemā, kā arī Čiekurkalnā un Mežaparkā. Kopējais Rīgas...
Noslēgusies veloinfrastruktūras ierīkošana trīs maršrutos Āgenskalnā un Ķīpsalā, Mežciemā, ka arī Čiekurkalnā un Mežaparkā, kas ļaus iedzīvotājiem vēl ērtāk pārvietoties starp pilsētas apkaimēm.
Kas būs “vecās” Fēnikss spēļu zāles vietā pie T/C Origo?
Pēc publiski pieejamās informācijas var pieņemt, ka līdzšinējās Fēnikss spēļu zāles vietā 13. janvāra ielā 2a, Rīgā darbosies (tikai kā pieņēmums) ātrās ēdināšanas restorāns Hesburgers!
Informācija par īpašumu un ieceri:
+ Ēkas pārbūve par ātrās ēdināšanas restorānu
+ Projekta attīstītājs: SIA RigaBurger
+ Stadija: Iesniegta iecere (06.2024)
🔑 13. janvāra iela 2A, Rīga, LV-1050
+ Zemes platība: 0.039 ha
+ Ēsošās ēkas kopējā platība: 211.3 m2
+ Īpašnieks: Kolonāde-S SIA 🇱🇻
Uzņēmuma SIA Kolonāde-S pieder 3 Latvijas pilsoņiem ar PLG arī citos uzņēmumos.
SIA RigaBurger (Hesburgers):
+ Apgrozījums: 30 774 719 EUR (2023.gads)
+ Peļņa pēc nodokļiem: 5 605 034 EUR (2023.gads)
p.s. attīstības stadijā atrodas jauns Hesburger Smārdes pagastā, Tukuma novadā, kā arī plānošanas stadijā ir jauna restorāna būvniecība Milgrāvja ielā 8, Rīgā!
@thenafta
#13JanvaraIela #Riga
Rīdzinieku un tūristu piesaistīšanai šovasar sāks labiekārtot Vecrīgu
Rīgas pašvaldība šogad sāks vērienīgu Vecrīgas labiekārtošanas programmu ar mērķi piesaistīt vecpilsētai gan rīdziniekus, gan vietējos un ārvalstu tūristus. Vecrīgā kopumā šogad plānots uzstādīt vairāk nekā 200 dažāda veida labiekārtojuma elementu, vairākus liela izmēra vides mākslas objektus, kā arī ir sākts darbs, lai attīstītu publisko ārtelpu Vaļņu ielā un Teātra laukumā, Neatkarības laukumā, 13. janvāra ielā un 11. novembra krastmalā.
Rīgas budžets 2024. gadā – vēsturiski lielākās investīcijas izglītībā, transportā un pilsētvides infrastruktūrā
Trešdien, 31 .janvārī, Rīgas domes deputāti apstiprināja galvaspilsētas budžetu 2024. gadam, kur galvenās prioritātes ir vērienīgi ieguldījumi izglītībā, pilsētvides projektos un satiksmes infrastruktūrā, plašāks sociālais atbalsts, iekšējās drošības paaugstināšana un mājokļu pieejamības uzlabošana iedzīvotājiem.
Skvērs pie Prāgas ielas ir būtisks posms starp diviem lieliem sabiedriskās satiksmes mezgliem – autoostu un dzelzceļa staciju. Šomēnes #BERERIX veica gājēju un velobraucēju tilta pār pilsētas kanālu...
Nodoti ekspluatācijā Rīgas realizētie projekti “Rail Baltica” integrācijai pilsētas centrā
Piektdien, 15 decembrī, ekspluatācijā nodoti Rīgas pašvaldības Publiskās infrastruktūras attīstības pārvaldes īstenotie objekti dzelzceļa infrastruktūras “Rail Baltica” integrēšanai pilsētas centra infrastruktūrā, kas realizēti Ģenerāļa Radziņa krastmalā, Rīgas autoostas, Centrāltirgus un Centrālās stacijas piegulošajā teritorijā.
«Rail Baltica» Rīgas centrālā mezgla izmaksas kāpušas par 90 miljoniem eiro
2024-02-05T16:22:00+00:00
Pagājuši nedaudz vairāk nekā trīs gadi, kopš sākta "Rail Baltica" Rīgas centrālā mezgla izbūve, un nesen pilsētas ainavā iezīmējās jaunās stacijas galvenās konstrukcijas. Gan darbu pasūtītājs, gan veicējs neslēpj – projekts ir dārgāks, nekā sākotnēji domāts, un līdz pabeigšanai izmaksas vēl varētu palielināties.
Rail Baltica Rīgas Centrālā mezgla būvdarbi – paveiktais un uzdevumi nākamajam posmam
Novembrī apritēs trīs gadi, kopš Rīgā top Rail Baltica Centrālais mezgls – mūsdienīgs multimodāls satiksmes centrs, kas palielinās mobilitāti, drošību, pieejamību, kā arī piešķirs Rīgai jaunus vaibst...
Noslēdzas būvdarbi “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centrā
Šonedēļ noslēdzas Rīgas pašvaldības veiktie pamata būvdarbi Ģ. Radziņa krastmalā, Rīgas autoostas, Centrāltirgus un Centrālās stacijas piegulošajā teritorijā, kas nepieciešami dzelzceļa infrastruktūras “Rail Baltica” integrēšanai pilsētas centra infrastruktūrā. Pēc būvdarbu aktīvās fāzes tiks uzsākts pēdējais posms - objektu nodošana ekspluatācijā. Vienlaicīgi turpināsies Eiropas nozīmes dzelzceļa infrastruktūras “Rail Baltica” izbūve.
Ģenerāļa Radziņa krastmalas pārbūvē izdevies ietaupīt ap 2 miljoniem eiro
2024-02-05T14:01:00+00:00
Pēc vērienīgiem remontdarbiem rīdzinieki atkal var pārvietoties pa Ģenerāļa Radziņa krastmalu gan ar auto, gan velosipēdiem, gan kājām. Šonedēļ noslēdzas būvdarbi "Rail Baltica" integrēšanai Rīgas centrā. Bez salabotiem ceļiem, izbūvētām platām gājēju pārejām un divvirzienu veloceļa uzlabota arī sabiedriskā transporta infrastruktūra. Pretēji strauji augošajām kopējām dzelzceļa projekta izmaksām šī pārbūve izmaksājusi mazāk, nekā gaidīts.
Informēs par paveikto darbu “Rail Baltica” projekta integrācijai Rīgā
Šonedēļ noslēdzas Rīgas pašvaldības veiktie pamata būvdarbi Ģ. Radziņa krastmalā, Rīgas autoostas, Centrāltirgus un Centrālās stacijas piegulošājā teritorijā, kas nepieciešami dzelzceļa infrastruktūras “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā. Šo pirmo projektu ietvaros kopš janvāra pārbūvēti trīs krustojumi, izbūvēta mūsdienīga gājēju, velobraucēju un sabiedriskā transporta infrastruktūra, veikta Ģ. Radziņa krastmalas pilna rekonstrukcija, nodrošinot drošu un ērtu pārvietošanos, kā arī veicinot stacijas multimodālā sabiedriskā transporta mezgla kā Baltijas mēroga mobilitātes objekta attīstību. Tāpat projektu ietvaros pārbūvēti divi tilti pār pilsētas kanālu un, lai nodrošinātu pieeju kanālmalai, izbūvētas kāpnes, panduss un piestātne. Savukārt Gogoļa ielas gājēju tunelis pārbūvēts par velosipēdu novietni. Pēc pamatdarbu pabeigšanas tiks uzsākta objektu nodošana ekspluatācijā. Lai informētu par paveikto darbu dzelzceļa infrastruktūras “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā, Rīgas dome aicina mediju pārstāvjus piektdien, 3. novembrī, plkst. 11 uz tikšanos un objektu apskati klātienē. Pasākumā piedalīsies Rīgas domes priekšsēdētājs Vilnis Ķirsis, SIA “Rīgas satiksme” valdes priekšsēdētaja Džineta Innusa un valdes loceklis Jānis Golubevs, Rīgas valstspilsētas pašvaldības Centrālās administrācijas Publiskās infrastruktūras attīstības pārvaldes vadītājs Mārtiņš Slimbahs, pilnsabiedrības “RBBL” pārstāvji Kaspars Ratkevičs un Armands Vēveris. Medijiem tiks sniegta informācija par “Rail Baltica” dzelzceļa infrastruktūras integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā projekta virzību, pašvaldības un SIA “Rīgas Satiksme” izbūvētajiem objektiem - krustojumiem, jaunajām gājēju pārejām, tramvaja satiksmes infrastruktūru, jauno gājēju un velobraucēju ceļa rampu, kas savienos Maskavas ielu ar plānoto “Rail Baltica” dzelzceļa tiltu pār Daugavu, jaunajiem labiekārtojuma elementiem, kā arī par projekta dvēseles – sarkanā ozola iedzīvošanos jaunajā vietā. Tāpat tiks sniegts ieskats nākamajos pašvaldības projektos, kuri jārealizē, lai veiksmīgi integrētu dzelzceļa infrastruktūru “Rail Baltica” pilsētvidē. Papildu informācija: Tatjana Smirnova, Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļas projektu koordinatore, e-pasts: tsmirnova11@riga.lv.
Bererix - Turpinām darbu pie jaunā Rail Baltica dzelzceļa...
Turpinām darbu pie jaunā Rail Baltica dzelzceļa tilta pār Rīgas pilsētas kanālu klāja izbūves. 🚅
Nākotnē pa šo tiltu kursēs Rail Baltica ātrvilciens,...
Rīdzinieki un galvaspilsētas viesi - visi, kuriem interesē, kas notiek aiz augstajiem žogiem pašā Rīgas centrā pie Centrāltirgus un Rīgas Autoostas -... | By LABIE KOKI | Facebook
Rīdzinieki un galvaspilsētas viesi - visi, kuriem interesē, kas notiek aiz augstajiem žogiem pašā Rīgas centrā pie Centrāltirgus un Rīgas Autoostas -...
Rīga attīstās - Darbi projekta “Rail Baltica” integrēšanai...
Darbi projekta “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā turpinās! 🙌🏻✨
Sākts 13. janvāra ielas, 11. novembra krastmalas un Maskavas ielas...
Sāk 13. janvāra ielas, 11. novembra krastmalas un Maskavas ielas satiksmes mezgla pārbūves noslēdzošo etapu
Sākts projekta “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā noslēdzošais etaps 13. janvāra ielas, 11. novembra krastmalas un Maskavas ielas satiksmes mezgla pārbūvē. Kopumā pašlaik darbi citās projekta zonās noris atbilstoši grafikam un tos plānots pabeigt šī gada septembrī. 13. janvāra ielas, 11. novembra krastmalas un Maskavas ielas satiksmes mezgla pārbūvi sāka ar apakšzemes komunikāciju maiņu, un šo darbu izbūve ir noslēguma stadijā. Šobrīd uzsākta brauktuves seguma, kā arī veloceļa un ietves segumu izbūve.
Jauns dzelzceļa tilts un gājēju tilts pār pilsētas kanālu, multifunkcionāla zaļā zonā, labiekārtots skvērs atpūtas mirkļiem vai sabiedriskā transporta gaidīšanai – tāda ir nojauktā t/c “Titāniks”...
Rīgas pilsētas veikto tramvaja infrastruktūras pārbūves darbu laikā, Ģenerāļa Radziņa krastmalā, līdzās Rīgas Starptautiskajai autoostai atsegts domājams 17. - 18. gs. būvētā Šēra bastiona dienvidu fases fragments. Apmēram 50 – 70 cm dziļumā atklāto bastiona daļu apsekoja Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes Arheoloģijas un vēstures daļas speciālists kopā ar Rīgas reģionālās nodaļas inspektoriem. Zemesgabals atrodas valsts nozīmes pilsētbūvniecības pieminekļa “Rīgas pilsētas vēsturiskais centrs” un UNESCO Pasaules kultūras un dabas mantojuma vietas „Rīgas vēsturiskais centrs” teritorijā. Apsekojot būvlaukumu konstatēts, ka tikusi atsegta daļa, kas iezīmē bastiona robežu un secināts, ka objekts mūrēts no pelēkā dolomīta, rozā gliemeždolomīta, laukakmeņiem un sarkanmāla ķieģeļiem.
Pārbūvēta Ģenerāļa Radziņa krastmalas viena puse, darbi turpināsies otrā pusē
Noslēdzoties būvdarbiem Ģenerāļa Radziņa krastmalas Rīgas Centrāltirgus pusē, nedēļas nogalē plānotas satiksmes organizācijas izmaiņas – satiksme turpmāk tiks nodrošināta pa jau pārbūvēto ielas posmu. Kopumā darbi Rīgas domes projektā Eiropas nozīmes dzelzceļa infrastruktūras projekta “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā noris atbilstoši grafikam.
Kur nonāk būvdarbu laikā Rīgā atrastais vēsturiskais bruģis?
Tā kā Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā un tās apkaimē patlaban norisinās plaši dzelzceļa projekta "Rail Baltica" būvdarbi, Rīgas centra ielas pārdzīvo vērienīgas pārmaiņas. Skatam atklājas arī daudziem nezināmas detaļas, piemēram, Gogoļa ielu savulaik klājis bruģis, kuram vēlāk pārliets asfalts. Kā Latvijas Televīzijas raidījumam "4. studija" skaidroja Rīgas domē, atrastais bruģis tiek precīzi uzskaitīts, noglabāts un to plāno izmantot atkal. Patlaban Rīgas domes Satiksmes departamentam glabāšanā ir 1253,6 tonnas kaltā bruģa.
Turpinās “Rail Baltica” integrēšana Rīgas centra infrastruktūrā; ieviesīs papildu satiksmes ierobežojumus
No trešdienas, 29. marta, Centrālās stacijas apkārtnē ieviesīs papildu satiksmes ierobežojumus, kas saistīti ar “Rail Baltica” integrēšanu Rīgas centra infrastruktūrā.
Gogoļa ielā, Rīgā, atklātais bruģis tiks nogādāts Rīgas domes Satiksmes departamenta noliktavās, norādīja Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes (NKMP) pārstāve Linda Zonne-Zumberga.
Dzelzceļa līnijas «Rail Baltica» būvniecības dēļ uz ilgāku laiku slēdz satiksmi Gogoļa ielas posmā
Ar zināmām neērtībām un ceļā ilgāku laiku jārēķinās autovadītājiem, kuru maršruts Rīgā ved gar Gogoļa ielu, posmā no 13. janvāra ielas līdz Turgeņeva ielai. No sestdienas, 11. marta, šis ceļa posms autovadītājiem, izņemot sabiedrisko transportu un iedzīvotājiem, kam nepieciešams piekļūt saviem privātīpašumiem, ir slēgts, turklāt uz ilgu laiku. Tas saistīts ar "Rail Baltica" integrēšanu Rīgas centra infrastruktūrā.
Sāk būvdarbus “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā; gaidāmas satiksmes izmaiņas
13. februārī tiks sākti būvdarbi Eiropas nozīmes dzelzceļa infrastruktūras projekta “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā. Lai nodrošinātu drošu un ērtu satiksmi Centrālās stacijas apkārtnē, līdz gada beigām tiks pārbūvēti trīs krustojumi un izbūvēta mūsdienīga gājēju, velobraucēju un sabiedriskā transporta infrastruktūra. Būvdarbu laikā būs ievērojamas izmaiņas satiksmē Centrālās stacijas apkārtnē.
Uzsāks būvdarbus projekta “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā
Janvāra beigās tiks sākti būvdarbi vērienīgā projektā Eiropas nozīmes dzelzceļa infrastruktūras “Rail Baltica” integrēšanai Rīgas centra infrastruktūrā. Lai nodrošinātu drošu un ērtu satiksmi Centrālās stacijas apkārtnē, līdz gada beigām tiks pārbūvēti trīs krustojumi un izbūvēta mūsdienīga gājēju, velobraucēju un sabiedriskā transporta infrastruktūra.
Rīgas dome līdz 2026. gadam pilsētā cer izveidot vienotu veloceļu tīklu
2022-12-10T06:50:00+00:00
Rīgas dome līdz 2026. gadam pilsētā cer izveidot vienotu veloceļu tīklu. Tuvāko gadu laikā Rīgā parādīsies virkne jaunu veloceļu. Savienojumus paredzēts izveidot arī ar Pierīgu, tādējādi pašvaldība cer izveidot vienotu veloceļu tīklu. Uz kurieni velobraucēji un citu rīku lietotāji varēs ērti aizbraukt, un kā šie ceļi pilsētu var attīstīt ekonomiski?
NVO un projekta īstenotāji pārrunā Rail Baltica risinājumus un aktualitātes Rīgas pilsētā
Rail Baltica projekta īstenotāji un Rīgas pašvaldība 4. oktobrī organizēja tikšanos ar sadarbības memoranda dalībniekiem un profesionālām organizācijām, lai informētu par jaunumiem projektā, atbildētu uz sabiedrībai aktuāliem jautājumiem un gūtu atgriezenisko saiti par Rail Baltica projektā plānotajiem risinājumiem galvaspilsētā un tai pieguļošajā teritorijā.
Tikšanās norisinājās tiešsaistē. Sanāksmē piedalījās vairāk nekā 60 dalībnieku.