16 stacijās šovasar cer izbūvēt pagaidu peronus ērtākai iekāpšanai vilcienos
2025-04-23T14:17:00+00:00
Jaunie elektrovilcieni Latvijā kursē jau gadu un vairākus mēnešus, bet Rīgas stacijā un citviet, kur perons nav vienā līmenī ar vilciena grīdu, daudziem pasažieriem rada pamatīgas grūtības. Vairāku pieturu peronus paredz izbūvēt dzelzceļa projektā "Rail Baltica", taču, kamēr joprojām nav skaidri zināms, kad tās pilnveidos, uzņēmums "Latvijas dzelzceļš" iepriekš solīja, ka Rīgas stacijā un citur izbūvēs pagaidu peronus. Bet arī šie darbi vēl nav sākušies.
Перроны будут деревянными
В отличие от трамвайной конторы, у железной дороги план повышения перронов под уровень пола новых электричек «с треском провалился».
Платформы остались старые, низкие....
Laika grieži Torņakalnā. Kā salāgot infrastruktūras attīstību un kultūrvēsturiskās vērtības?
2021-03-22T15:02:00+00:00
Pārmaiņu gaidās ir viena no senākajām Rīgas apkaimēm – Torņakalns. Pandēmijas gads iezīmējis lielu pavērsienu ātrgaitas dzelzceļa līnijas “Rail Baltica” projekta plānošanā, kurā, spītējot dažādiem ierobežojumiem tikties klātienē, cenšas iesaistīties arī iedzīvotāji. Torņakalna stacijas liktenis jau ir izlemts, bet joprojām notiek stīvēšanās ap trim tiltiem, kuri šķērso dzelzceļa sliedes, tāpat vēl nav skaidrs, ar cik lieliem “upuriem” jārēķinās, apkaimē veidojot multimodālo transporta mezglu.
Turpinās publiskā diskusija“Rail Baltica kā projekts Rīgas attīstībai” Tēma: Inženierizpētes rezultāti Daugavas kreisajā krastā posmam Jelgavas iela – Liepājas iela
Кого «переедет» Rail Baltica — как магистраль затронет Торнякалнс и Агенскалнс
2019-07-27T06:10:00+00:00
Торнякалнс и Агенскалнс по праву считаются историческими районами Риги. Куда ни заверни — то старейший бетонный мост, то здание станции XIX века, то рынок, которому более ста лет. В общем, строить нужно очень осторожно, отмечает Русское вещание LTV7.
«Rail Baltica» izbūves dēļ būs jāpārvieto vēsturiskā Torņakalna stacijas ēka
2019-02-05T16:32:00+00:00
Topošās “Rail Baltica” dzelzceļa trases izpētē apzinātas 126 potenciāli kultūrvēsturiski nozīmīgas vietas, ko skars jaunais dzelzceļš. Daudzie jaunatklājumi priecē pētniekus, bet nozīmēs arī galvassāpes kultūras mantojuma sargiem un būvniekiem, jo daudzviet vajadzēs papildu izpēti un sarežģītus risinājumus, lai vērtības saglabātu. Piemēram, šobrīd jau zināms, ka būs jāpārvieto vēsturiskā Torņakalna dzelzceļa stacijas ēka.