Rosinās samazināt cērtamo koku daudzumu veloceliņa veidošanai Imantā
2025-07-29T17:20:00+00:00
Rīgas dome rosinās samazināt cērtamo koku daudzumu Ķīpsalu un Imantu savienojošā veloceļa būvniecībai. Sākotnējais plāns paredzēja izcirst 256 kokus. Pēc atkārtotas izvērtēšanas atbildīgais Rīgas domes departaments secinājis, ka nocērtamo koku skaitu varētu mazināt par 35.
Imantā iecerētā veloceliņa izbūvē tiks saglabāti pēc iespējas vairāk koki un stādīti jauni
Rīgā sākusies reģionālas un pilsētas nozīmes veloinfrastruktūras izbūve maršrutā Rīga–Babīte–Piņķi. Ņemot vērā sabiedrības paustās bažas par koku saglabāšanu, projekta realizācijas gaitā tiek darīts viss iespējamais, lai esošie koki tiktu saglabāti, ja to stāvoklis un atrašanās vieta to ļauj. Koku ciršana notiek tikai tad, ja nav iespējami alternatīvi risinājumi, un projektētāji darba gaitā veikuši vairākas korekcijas, samazinot cērtamo koku skaitu.
Imantā iecerētā veloceliņa izbūvei nozāģēti pirmie koki
2025-07-28T13:44:00+00:00
Neraugoties uz iedzīvotāju iesaistīšanos, parakstu vākšanu un pārmetumiem par liela skaita koku izciršanu jaunā veloceliņa būvēšanai, Jūrmalas gatvē sākušies būvdarbi. Ir novilktas norobežojošas lentas, un strādnieki šodien nozāģēja pirmos lielos kokus.
Par spīti iebildumiem Imantā turpinās veloceļa izbūvi ar vairāk nekā 250 koku nociršanu
2025-07-25T12:14:00+00:00
Veloceļa Rīga – Babīte – Piņķi projektu, kurā paredzēts nocirst vairāk nekā 250 kokus, par spīti iedzīvotāju sašutumam tomēr neapturēs. Tā piektdien lēma Rīgas domes atbildīgās komitejas izsludinātajā ārkārtas sēdē. Vairumu koku paredz likvidēt Imantā, kuras aktīvisti domniekiem veltījuši arī asākus vārdus.
Imantas iedzīvotājus satrauc apkaimes zaļās zonas izpostīšana veloceļa izbūves dēļ
2025-07-24T13:22:00+00:00
Imantas iedzīvotāju biedrība satraukta par apkaimes zaļās zonas izpostīšanu, sākoties veloceļa Rīga - Babīte - Piņķi būvniecības projektam. Veloceļa maršrutā plānots likvidēt 164 kokus Imantā, kurus sāks izzāģēt tuvākajās dienās. Iedzīvotāji ir pret pašvaldības lēmumu likvidēt daudzos kokus un joprojām aicina projektu pārskatīt.
Sākusies veloceļa izbūve maršrutā Rīga - Babīte - Piņķi
Sākusies reģionālas un pilsētas nozīmes velo infrastruktūras izveide maršrutā Rīga - Babīte - Piņķi. Jauno veloinfrastruktūru izbūvēs posmā no Slokas ielas un Kurzemes prospekta krustojuma līdz Nameja krastmalai un tās kopgarums būs 7,3 km. Būvdarbus plānots pabeigt 2026. gada būvsezonā.
Rīgā turpinās pilnveidot veloinfrastruktūras tīklu, izbūvējot jaunus veloceļus
Arī šogad Rīgā turpināsies darbs pie veloinfrastruktūras tīklu pilnveidošanas, izbūvējot jaunus veloceļus un turpinot darbu pie iesākto projektu izstrādes, informē Ārtelpas un mobilitātes departamenta Veloinfrastruktūras nodaļa. Šogad plānots izbūvēt vairākus jaunus veloceļus. Vietām būvdarbus plānots sākt šī gada būvsezonas sākumā, kas atbilstošu laikapstākļu gadījumā parasti ir aprīļa vidū.
Paziņojums par koku ciršanas publisko apspriešanu Rīgā, Slokas iela, Dammes iela, Anniņmuižas bulvāris, Bebru iela, Kurzemes prospekts, Jūrmalas gatve, Kandavas iela, Daugavgrīvas iela, Durbes ielaPaziņojums par koku ciršanas publisko apspriešanu
Rīga un četras Pierīgas pašvaldības sāk vienota veloceļu maršruta izveidi
2024-06-19T08:23:00+00:00
Rīgas, Ropažu novada, Ķekavas novada, Mārupes novada un Ādažu novada pašvaldības noslēgušas līgumu ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru (CFLA) par Atveseļošanas fonda (AF) finansējuma saņemšanu mikromobilitātes infrastruktūras attīstībai un sākušas īstenot vienota veloceļu maršruta izveidi Rīgā un Pierīgā, informēja Satiksmes ministrijā (SM).
Aprīļa sākumā noslēdzās metu konkurss gājēju un velosatiksmes tiltam pāri Zundam, par labāko 11 darbu konkurencē atzīstot MARK arhitektu priekšlikumu, kas izstrādāts sadarbībā ar Inženieru biroju “Kurbada tilti”. Ar šo beidzot ir sperts manāms solis plānā izveidot ērtu mūsdienīgu savienojumu starp Ķīpsalu un Pārdaugavu, kas RTU kompleksu sasaistītu ar Pārdaugavu.
Metu konkursā "Gājēju un velosipēdistu tilts pāri Zundam" tika iesniegti 11 meti, kurus līdz 7. maijam ikviens interesents aicināts apskatīt RTU Arhitektūras skola. Lūk, rezultāti!
1. vieta — ABI...
Noskaidrots, kā izskatīsies gājēju un velosipēdistu tilts pāri Zunda kanālam
Metu konkursā “Gājēju un velosipēdistu tilts pāri Zundam un tā integrācija pilsētvidē” pirmo vietu ieguvis mets ar devīzi ABI DIVI, un tā autori – piegādātāju apvienība “SIA „MARK ARHITEKTI” un SIA „Inženieru birojs „Kurbada tilti””.
Metu konkursam par gājēju un velosipēdistu tilta izbūvi pāri Zunda kanālam iesniegtas 11 ieceres
Rīgas pašvaldības metu konkursam par gājēju un velosipēdistu tilta izbūvi pāri Zunda kanālam un tā integrāciju pilsētvidē iesniegtas 11 ieceres. Šobrīd žūrija veic metu vērtēšanu un plānots, ka konkursa rezultāti tiks paziņoti līdz marta beigām. Līdz tam tiek saglabāta konkursa dalībnieku anonimitāte.
Informatīvs tiešsaistes pasākums par reģionālas un pilsētas veloinfrastruktūras projektu izstrādi
Trešdien, 24. janvārī, no plkst. 17.00 līdz plkst. 18.00 Rīgas pašvaldības Ārtelpas un mobilitātes departaments aicina uz informatīvu tiešsaistes pasākumu par trīs veloinfrastruktūras būvprojektu izstrādi. Tiešsaistes pasākumā sabiedrību informēs par būvprojekta izstrādes stadijā esošo projektu galvenajiem tehniskajiem risinājumiem.
Izsludināts metu konkurss gājēju un velosipēdistu tilta izbūvei pāri Zundam un tā integrāciju pilsētvidē
Lai iegūtu pārdomātus, ainaviski, pilsētbūvnieciski, mākslinieciski augstvērtīgus un vienlaikus ekonomiski pamatotus metus gājēju un velosipēdistu tilta izbūvei pāri Zundam un tā integrāciju pilsētvidē, izsludināts metu konkurss. Metu konkurss paredzēts jauna gājēju un velobraucēju tilta un to savienojumu izveidei starp Durbes un Paula Valdena ielām, kas ir pirmais un viens no svarīgākajiem projektiem plānotā veloceliņa “Rīga - Babīte – Piņķi” izbūvei, mobilitātes veicināšanai un Zunda kanāla apkārtnes sakārtošanai. Metu iesniegšanas termiņš ir 2024. gada 21.februāris.
Rīgas pašvaldība ir parakstījusi vienošanos ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru par projekta īstenošanu, kas paredz veloceļu projektēšanu un izbūvi no galvaspilsētas uz Pinķiem, Ulbroku un Ķekavu.