Atkāpjas no iedzīvotāju peltās ieceres nākamgad slēgt sešas vilciena stacijas
2024-02-05T07:54:00+00:00
Sabiedriskā transporta padome nolēmusi tomēr nākamgad vēl neslēgt sešas vilciena pieturas – Cena, Kūdra, Dārziņi, Rumbula, Kaibala un Inčupe. Šāda iecere iepriekš izraisīja vietējo iedzīvotāju iebildumus.
Vilcienu peronu modernizācijas projekta kavēšanās rada bažas par korupciju
Jau šogad Latvijā bija jāsāk kursēt jauniem pasažieru vilcieniem, kas piestātu pie jauniem, ērtiem un moderniem peroniem. Vilcieni joprojām tiek testēti, bet peronu modernizācijas projektu aptumšo nelāgas aizdomas, ka Eiropas finansējumu var nākties zaudēt. Izrādās, ka būvniecības darbos tiek izmantota Latvijas dzelzceļa tehnika un darbinieki, ko Eiropas noteikumi neļauj, noskaidrojis TV3 raidījums "Nekā personīga".
Vairāk nekā 700 Inčupes iedzīvotāju lūdz neslēgt vilciena staciju; ministrs centīsies to saglabāt
2024-02-05T11:25:00+00:00
Dzelzceļa pieturu "Inčupe" Skultes līnijā ir jāsaglabā – tā uzskata vairāk nekā 770 Saulkrastu novada iedzīvotāji, kas ar parakstiem ir vērsušies pie atbildīgajām iestādēm. Lai gan novada dome iniciatīvu ir atbalstījusi, ne ministrija, ne Autotransporta direkcija iedzīvotājiem pagaidām tā arī neesot atbildējusi. Taču jaunais satiksmes ministrs Kaspars Briškens ("Progresīvie") sola meklēt iespēju, kā saglabāt arī šo staciju.
Dzelzceļa pieturas «Rumbula» un «Dārziņi» šogad tomēr slēgs; nākotnē varētu atjaunot
2024-02-05T16:30:00+00:00
Dzelzceļa pieturu "Rumbula" un "Dārziņi" par spīti iedzīvotāju lūgumam šogad tomēr slēgs. Tā piektdien nolēma Sabiedriskā transporta padomes sēdē, tādējādi plāns šogad slēgt sešas pieturas nav mainījies. Taču nākotnē "Rumbulas" un "Dārziņu" pieturas varētu atjaunot.
Aicina uz diskusiju par sabiedriskā transporta savienojuma punktiem ar dzelzceļa stacijām
Rīgas dome aicina pilsētas iedzīvotājus, biedrības, uzņēmumus uz diskusiju par sabiedriskā transporta savienojuma punktiem ar dzelzceļa stacijām jeb “mobilitātes punktiem”, kas norisināsies 4. oktobrī no plkst. 17.00 līdz 18.30 MS Teams vidē. Diskusijas dalībnieki tiks iepazīstināti ar pašvaldības ieceri un varēs izteikt savus priekšlikumus savienojuma punktu veiksmīgai integrēšanai pilsētvidē.
«Rail Baltica» darbiem Rīgā pietrūkst 200 miljonu eiro; pirmie vilcieni Latvijā varētu sākt kursēt agrāk
2024-02-05T07:38:00+00:00
Pirmais ātrgaitas vilciens pa topošajām "Rail Baltica" sliedēm atsevišķās vietās varētu sākt kursēt divus gadus agrāk jeb 2028. gadā. Visu trasi no Tallinas līdz Lietuvas/Polijas robežai sola pabeigt līdz 2030. gadam. Lielākās bažas – vai vairāku miljardu eiro vērtajam projektam būs nauda. Rīgā atsevišķiem darbiem pietrūkstot 200 miljonu eiro. Lai gan valsts sedz tikai daļu naudas, noskaidrojies, ka Finanšu ministrijā pēc palīdzības atbildīgie nav vērsušies.
Bererix - Septembra noslēgumā #BERERIX pabeidza Rīgas...
Septembra noslēgumā #BERERIX pabeidza Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas rietumu puses arkas pēdu uzstādīšanu.
🍁Oktobrī un novembrī turpināsies darbs pie...
Vadims Faļkovs - pilsēta pie Daugavas - город на Двине -...
pilsēta pie Daugavas - город на Двине - die Stadt an der Düna
🚂🚃
🇱🇻 Uz Jelgavas līnijas pie Robežu ielas top jauns pieturas punkts „Bērnu slimnīca”.
🗝 На...
Saistībā ar nelielo pasažieru plūsmu Sabiedriskā transporta padome (SAP) nolēmusi līdz šā gada beigām slēgt sešas dzelzceļa stacijas. Bijušais satiksmes ministrs Tālis Linkaits ("Konservatīvie") padomes lēmumu sarunā ar aģentūru LETA nosaucis par stratēģiski aplamu soli.
Kavējumu dēļ risks zaudēt ES naudu jauno vilcienu un dzelzceļa projektos
2024-02-04T18:55:00+00:00
Šonedēļ par progresu ar jauno pasažieru vilcienu projektu Rīgā ziņot ieradās "Škoda Group" pārstāvji. Lai gan piegādes grafiks jau tiek kavēts par vairāk nekā pusgadu, 23 vilcienus "Škoda" sola piegādāt līdz gada beigām. Tas ir vilcienu skaits, ko paredzēts līdzfinansēt ar Eiropas Savienības (ES) naudu. Par vilcieniem, ko "Škoda" līdz gada beigām nepagūs piegādāt, Latvija līdzfinansējumu zaudēs. Augsts risks zaudēt daļu līdzfinansējuma ir arī "Latvijas dzelzceļa" peronu modernizācijas projektam. Kā ziņo LTV raidījums "De facto", tiek pieļauts, ka 15 miljonus projektam paredzētās naudas šogad attiecināt nevarēs, turklāt ir arī būtisks sadārdzinājums.
Vairākās stacijās peronu modernizēšana vēl nav sākta; «Latvijas dzelzceļš» sola paspēt laikus
2024-02-05T11:01:00+00:00
Moderni un ērti - līdz 2023. gada beigām vairāk nekā 40 dzelzceļa stacijās plāno pārbūvēt peronus, turklāt vēl četrās vietās parādīsies jauna dzelzceļa stacija. Lai gan uzņēmumā "Latvijas dzelzceļš" apgalvo, ka darbi 44 miljonu eiro projektā aktīvi rit, nevienā stacijā darbi nav pabeigti, turklāt Latvijas Radio novēroja, ka vairākās vietās būvniecība vēl pat nav sākusies.
Bererix - Šonedēļ #BERERIX pabeidzis Y tipa kolonnu...
Šonedēļ #BERERIX pabeidzis Y tipa kolonnu montāžu Rail Baltica Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas zonā. Kopā uzstādītas 6 kolonnas, kas nākotnē balstīs...
Lai nodrošinātu dzelzceļa satiksmes nepārtrauktību, 31 stacijā un pieturas punktā pasažieru platformu modernizācijas laikā tiks uzstādītas kopumā 49 pagaidu platformas
2023-07-04T07:21:07+00:00
VAS “Latvijas dzelzceļš” pasažieru platformu modernizācijas projekta ietvaros jau šobrīd 5 stacijās un pieturas punktos pasažieru iekāpšanai un izkāpšanai no vilcieniem tiek izmantotas 7 īpaši izbūvētas pagaidu platformas. Būvniecībai turpinoties, kopumā 49 šādas pagaidu platformas tiks izbūvētas 31 stacijā un pieturas punktā. Tādējādi tiek nodrošināts, ka visā būvniecības laikā modernizējamajās stacijās un pieturas punktos var piestāt vilcieni, un pasažieri var ērti un droši iekāpt tajos un izkāpt no tiem.
«Rail Baltica» ieviesēji: Pašlaik finansējuma piesaiste netiek līdzi būvdarbiem
Dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" finansējuma piesaiste pašlaik netiek līdzi Latvijas posmā īstenotajiem būvdarbiem, intervijā LTV raidījumā "Rīta Panorāma" sacīja projekta nacionālā ieviesēja uzņēmuma "Eiropas Dzelzceļa līnijas" valdes priekšsēdētājs Kaspars Vingris.