Rīgā pēc ilgajiem 5. tramvaja sliežu remontiem jaunais tramvajs vēl arvien nekursē
2024-03-20T08:58:00+00:00
Rīgā 5. tramvaja maršrutā sliedes remontēja aptuveni gadu, kad tramvaja vietā pasažieriem Iļģuciema posmā nācās pārvietoties ar autobusu. Nu tramvajs ir atpakaļ uz sliedēm, taču, neraugoties uz lielajiem ieguldījumiem, uz Iļģuciemu aizvien kursē vecie tramvaji.
Nākamnedēļ ierastajā maršrutā atsāks kursēt 5. tramvajs; pagaidām gan vēl vecie tramvaji
2024-02-21T10:27:00+00:00
Līdz ar tramvaju sliežu ceļu un pieturvietu platformu pārbūves darbu beigām no 28. februāra 5. tramvaja maršruts Rīgā tiks atjaunots pamatmaršrutā Iļģuciems – Mīlgrāvis, savukārt 5T autobusa maršruts tiks slēgts, informēja uzņēmumā "Rīgas satiksme" (RS). Patlaban gan 5. tramvaja maršrutā vēl kursēs vecie tramvaji.
Rīgas metropolē satiksmes uzlabošanai plāno ieguldīt 99,6 miljonus eiro
2024-02-05T12:31:00+00:00
Rīgā un Pierīgā transporta tīkla modernizācijā un "zaļināšanā" plānots investēt vairāk nekā 99,6 miljonus eiro, no kuriem absolūti lielākā daļa ir Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda (AF) finansējums. Šo Satiksmes ministrijas ieceri otrdien, 16. janvārī, atbalstīja arī valdība.
Tramvaju infrastruktūras attīstībai Rīgā desmit gados būtu nepieciešami līdz 600 miljoniem eiro
2024-02-05T15:44:00+00:00
Lai gan Rīgas pašvaldības uzņēmumam "Rīgas satiksme" ir gandrīz 50 zemās grīdas tramvaji, tie kursē tikai divās no sešām tramvaju līnijām, jo ne visur tiem ir pielāgota infrastruktūra. Pārējās četras tramvaju līnijas apkalpo 30–40 gadus veci tramvaji, kuri neatbilst mūsdienu prasībām. Tuvākajos 10 gados nepieciešami aptuveni 500–600 miljoni eiro, lai sakārtotu tramvaju depo, infrastruktūru un iegādātos vēl papildu tramvajus.
«Rīgas satiksme»: 5. un 7. tramvaja līniju pārbūve norit pēc plāna
2024-02-05T04:17:00+00:00
Rīgā aptuveni divu kilometru garumā aktīvi turpina pārbūvēt 5. tramvaja līniju posmā no Jūrmalas gatves līdz Iļģuciema galapunktam. Savukārt 7. tramvaja līnijā sliedes pārbūvē visā posmā. "Rīgas satiksmē" informē, ka projekts norit pēc plāna, tāpēc paredzams, ka zemās grīdas tramvaji uz Doli un Iļģuciemu varēs kursēt jau nākamā gada sākumā.
Uz Ķengaragu zemās grīdas tramvaji varētu sākt kursēt Ziemassvētkos
No otrdienas, 30. maija, Rīgā sākusies 7. tramvaja maršruta līnijas pārbūve. No Centrāltirgus vairāku kilometru garumā līdz gada beigām paredzēts pārbūvēt sliedes un 30 pieturvietas. Norit 7. tramvaja maršruta līnijas veco sliežu un konstrukciju demontāža, pagaidām darbi notiek 300 metru garā posmā no Maskavas ielas sākuma līdz Turgeņeva ielai. Būvdarbi sevišķi neietekmēšot transportu un gājēju kustību, norāda atbildīgie par projektu.
Rīgā zemās grīdas tramvaji šogad sāks kursēt līdz Ķengaragam un Iļģuciemam
Rīgā līdz gada beigām sabiedriskā transporta tīkls kļūs cilvēkiem ērtāks un pieejamāks. Pilsētā atjaunos divas tramvaja līnijas, kas ļaus kursēt zemās grīdas tramvajiem, un pasažierus sāks pārvadāt ērtāks un dabai nekaitīgāks sabiedriskā transporta veids – elektrobuss. 35 jauni transportlīdzekļi pilsētai izmaksās par četriem miljoniem mazāk, nekā sākotnēji prognozēts.
Rīgas metrobusa un jaunu transporta maršrutu tīklus plāno izstrādāt līdz 2023.gadam
2021-03-06T08:46:00+00:00
Rīgai ir grandiozi plāni – pie sešām dzelzceļa stacijām attīstīt ērtu infrastruktūru, lai, atbraucot ar vilcienu, ērti varētu nokļūt, piemēram, līdz pilsētas centram. Plānots ieviest arī metrobusa līniju. Ja šos plānus apstiprinās un tam varēs saņemt Eiropas Savienības (ES) naudu, šos darbus plāno pabeigt līdz 2026. gadam, bet plāni jāizstrādā līdz 2023. gadam, ziņoja LTV raidījums “4. studija”.
Rīgā līdz 2023.gada beigām plāno pārbūvēt 5. un 7.tramvaja maršruta līnijas
2021-03-01T11:44:00+00:00
Rīgā paredzēts līdz 2023. gada beigām pārbūvēt 5. un 7. tramvaja līnijas maršrutu, tos pielāgojot zemās grīdas tramvaju kustībai un uzlabojot vides pieejamību, paziņojumā medijiem informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.