Jaunais Ķekavas apvedceļš kļuvis par nāvējošu slazdu dzīvniekiem; būvnieks sola risinājumu
2024-02-05T08:20:00+00:00
Jaunais Ķekavas apvedceļš, kuru autobraucējiem atvēra šā gada 13. oktobrī, kļuvis par nāvējošu slazdu dzīvniekiem – meža zvēri pa žogā atstātajiem speciālajiem vārtiņiem nokļūst uz ceļa, bet atpakaļ mežā netiek. Būvnieks problēmu atzīst un sola meklēt jaunus risinājumus, kā atturēt dzīvniekus no nokļūšanas uz ātrgaitas šosejas.
Piektdien, 13. oktobrī, satiksmei svinīgi atklāts 250 miljonu eiro vērtais Ķekavas apvedceļš uz Bauskas šosejas. Tas ir pirmais autoceļš Latvijā, uz kura uzstādīta ceļazīme "Ātrgaitas ceļš", kas nozīmē, ka gājēji un velosipēdisti pa to pārvietoties nedrīkstēs. Paredzams, ka Ķekavas apvedceļš novērsīs daļu sastrēgumu un uzlabos satiksmes drošību, informēja VSIA "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).
Satiksmei atklās Ķekavas apvedceļu - Latvijas Valsts ceļi
2023-10-12T05:08:43+00:00
Piektdien, 13. oktobrī, plkst. 11.00 satiksmes ministrs Kaspars Briškens, VSIA Latvijas Valsts ceļi (LVC) valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis, privātā partnera pārstāvis, TIIC vadītājs Manuels Ravara Karijs (Manuel Ravara Cary), Centrālās finanšu un līgumu aģentūras (CFLA) direktora vietnieks Mārtiņš Brencis, Ziemeļu Investīciju bankas viceprezidente Šanete Vītaspa (Jeanette Vitasp) un Eiropas Investīciju bankas Baltijas biroja vadītāja Virginija Gecaite […]
No piektdienas satiksmei atvērts Ķekavas ielas sākumposms līdz Baložu aplim - Latvijas Valsts ceļi
2023-08-24T08:45:00+00:00
Turpinot Ķekavas apvedceļa būvdarbus, no piektdienas, 25. augusta, satiksmei atkal būs atvērts Ķekavas ielas sākumposms paralēli Bauskas šosejai (A7) no Mežmalas ielas līdz Baložu aplim. Savukārt Ķekavas iela no Baložiem līdz Everesta ielai, kā līdz šim, būs pilnībā slēgta satiksmei. Aicinām autovadītājus sekot līdzi norādēm! Citur Bauskas šosejas (A7) posmā no Rīgas līdz Katlakalnam saglabāsies […]
Ķekavas apvedceļa būvniecība – finiša taisnē; darbus sola pabeigt līdz 14. oktobrim
2024-02-05T18:40:00+00:00
Ķekavas apvedceļš ir gandrīz pabeigts. Tas ir pirmais publiskā un privātā sektora partnerības projekts, kas nozīmē, ka privātais partneris projektē, būvē un finansē konkrēto ceļa posmu, kā arī 20 gadu periodā to uztur, bet valsts, kad ceļš tiek atklāts, to pamazām atpērk.
Maina satiksmes organizāciju uz Bauskas šosejas no Rīgas līdz Katlakalnam
2024-02-05T06:22:00+00:00
No ceturtdienas, 3. augusta, ir ieviestas izmaiņas satiksmes organizācijā Bauskas šosejas (A7) sākumposmā no Rīgas robežas līdz Katlakalnam, tās būs spēkā līdz septembra beigām, informēja "Latvijas Valsts ceļi".
No 13. jūnija izmaiņas satiksmes organizācijā aiz Baložiem
Turpinot Ķekavas apvedceļa būvdarbus, no 13. jūnija būs satiksmes organizācijas izmaiņas Ķekavas ielā, pa kuru notiek slēgtā Bauskas šosejas (A7) posma apbraukšana pie Baložiem, informēja "Latvijas Valsts ceļi".
Uz visiem laikiem slēgs ceļa Ķekava–Plakanciems posmu
Turpinot Ķekavas apvedceļa būvdarbus, šā gada 3. aprīlī satiksmei uz visiem laikiem slēgs vietējā autoceļa Ķekava–Plakanciems (V6) posmu, kas šķērso topošā Ķekavas apvedceļa trasi. Turpmāk maršrutam uz Ķekavu jāizvēlas vietējais autoceļš Baloži–Plakanciems–Iecava (V7) un Rīgas apvedceļš (Salaspils–Babīte) (A5).
Vai Ķekavas apvedceļa būvnieki nav aizmirsuši gājēju pāreju?
2022-12-04T09:00:00+00:00
Šad tad lieli būvdarbi nes arī lielas pārmaiņas, piemēram, pēc A7 šosejas remonta pa vidu tiek izbūvētas pamatīgas barjeras un vietējiem iedzīvotājiem, nav skaidrs – kā lai šķērso lielceļu? Arī šoreiz jautājums, ko skaidroja Latvijas Televīzijas raidījumā "4. studija", līdzīgs: Krustkalnu iedzīvotāja interesējās, vai tikai Ķekavas apvedceļa būvniecības darbu vērienīgumā nav aizmirsts par gājēju pāreju.
FOTO: darbu pabeigšanai atlicis gads. Kā uz priekšu virzās Ķekavas apvedceļa projekts
Ķekavas apvedceļa projektā būvdarbi ziemā turpināsies bez tehnoloģiskā pārtraukuma, darbu ietvaros būvēs pārvadus – uzstādīs veidņus un veiks stiegrošanu, kā arī piegādās objektā beramos materiālus – šķembas, granti un smilti. Labvēlīgos laikapstākļos paredzēts veikt arī komunikāciju izbūvi, zemes darbus un betonēšanu, portālu Jauns.lv informē VSIA "Latvijas Valsts ceļi".
Uz Bauskas šosejas no Krustkalniem līdz Katlakalnam izmaiņas satiksmes organizācijā
2022-11-15T06:24:00+00:00
Ķekavas apvedceļa būvdarbu ietvaros sāks pārbūvēt Bauskas šosejas (A7) posmu no Krustkalniem līdz Katlakalnam, tāpēc 15. novembra vakarā plānots satiksmi šajā posmā pārslēgt uz jaunizbūvēto paralēlo ceļu Bauskas šosejas labajā pusē un tiks ieviestas vēl citas izmaiņas satiksmes organizācijā. Šāda satiksmes organizācija būs spēkā līdz 2023. gada augustam, informēja valsts SIA "Latvijas Valsts ceļi " (LVC).
Uz Bauskas šosejas Valdlauču krustojumā satiksmi organizēs pa pagaidu apli
2022-10-17T12:17:00+00:00
Naktī uz otrdienu, 18. oktobri, Bauskas šosejas (A7) un autoceļa Valdlauči–Rāmava (V1) Valdlauču krustojuma 8,5 kilometrā līdz novembra beigām satiksmi pārslēgs uz pagaidu rotācijas apli un luksofori tur tiks demontēti. Gājēju satiksme notiks pa atsevišķu celiņu un gājēju pārejām, informēja "Latvijas Valsts ceļi".
Līdz augusta beigām slēgta satiksme autoceļa Valdlauči–Rāmava un Bauskas šosejas krustojumā
2022-08-03T13:37:00+00:00
Turpinoties Ķekavas apvedceļa būvdarbiem, no 4. augusta līdz mēneša beigām satiksmei slēdz vietējā autoceļa Valdlauči–Rāmava (V1) (Bauskas iela) posmu no autoceļa Valdlauči–Rāmava A, B (V2) līdz krustojumam ar Bauskas šoseju (A7), informēja VSIA “Latvijas Valsts ceļi”.
Divas braukšanas joslas katrā virzienā 12 kilometru garumā. Viena braukšanas joslas katrā virzienā 5 kilometru garumā. Paralēlie ceļi un satiksmes pārvadi 21 kilometra garumā. Seši tilti un pārvadi. Deviņi apļveida krustojumi. Tāds būs jaunais Ķekavas apvedceļš. Kā pašlaik norit ceļa būvniecības darbi, un kādu apjomu no tiem būvnieki jau ir pabeiguši?
Turpinoties Ķekavas apvedceļa būvdarbiem, no trešdienas, 29. jūnija, līdz 2023. gada jūlijam tiek slēgts Bauskas šosejas (A7) posms no pagrieziena uz Baložiem līdz Katlakalnam (9.– 11. km), lai veiktu šī posma pārbūvi. Satiksmes plūsma no slēgtā posma tiks novirzīta pa jaunizbūvēto Ķekavas ielu paralēli Bauskas šosejai, informēja valsts SIA "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).
Ķekavas apvedceļa būvniecībā sākusies pārvada pār Rīgas apvedceļu izbūve
2022-05-30T09:47:00+00:00
Topošā Ķekavas apvedceļa būvdarbi patlaban tiek veikti gandrīz visā trases garumā. Vairākos posmos notiek smilts drenējošās kārtas un šķembu pamata kārtas izbūves darbi, tiek būvēti vairāki satiksmes pārvadi. Šonedēļ sākušies arī pārvada pār Rīgas apvedceļu (A5) būvdarbi, informēja valsts SIA "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).
Sāk būvēt Ķekavas apvedceļu. Fotoreportāža - Latvijas Valsts Ceļi
2021-12-09T08:48:19+00:00
Atbilstoši plānotajiem termiņiem decembrī ir sākušies valsts galvenā autoceļa A7 Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (Grenctāle) posma (7.9–25. km) jeb Ķekavas apvedceļa būvniecības darbi. Topošā apvedceļa trasē norit zemes darbi, materiālu pievešana u.c. sagatavošanas un demontāžas darbi. Patlaban notiek jaunās trases būvdarbi un nav nepieciešamas ieviest satiksmes ierobežojumus, taču jau nākamā gada sākumā ar tiem būs jārēķinās. Būvdarbu […]
Fotoreportāža: Ķekavas apvedceļa būvniecība turpinās bez ziemas pārtraukuma - Latvijas Valsts Ceļi
2022-01-17T09:33:55+00:00
Bez ziemas pārtraukuma turpinās būvdarbi topošā Ķekavas apvedceļa (Bauskas šoseja A7) trasē, tā arvien redzamāk iezīmējas apvidū. Būvdarbi jau ir ievērojami pavirzījušies un notiek abpus Rīgas apvedceļam (A5), kur nākotnē būs satiksmes pārvads. Fotoreportāža no būvdarbu vietas janvārī. Fotogrāfs Renārs Koris. Patlaban tiek izbūvēta Ostvalda kanāla caurteka trases 14,78. kilometrā, uz caurtekas izbūves laiku upīte […]
Pēc Ķekavas apvedceļa izbūves Bauskā un Iecavā būvdarbi varētu sākties 2028. gadā
2021-12-21T06:22:00+00:00
Lielāks ātrums, mazāk sastrēgumu, avāriju un mirušo, kā arī tīrāks gaiss – šie ir galvenie ieguvumi, ko sola nu jau arī praktiski sāktais un pēc diviem gadiem pabeidzamais Ķekavas apvedceļš no Rīgas uz Bausku. Vienīgais negatīvais aspekts tādas gigantiskas maģistrāles izbūvē ir tikpat gigantiskie tēriņi. Un tie savukārt ir galvenais iemesls, kāpēc nākamajām rindā gaidītājām Bauskai un Iecavai apvedceļus tik drīz nesola.
Paraksta līgumu par Ķekavas apvedceļa izbūvi trīs gados
2021-07-16T15:49:00+00:00
Noslēgts līgums par Ķekavas apvedceļa izbūvi, kas būs Baltijas valstīs pirmais vērienīgais publiskās un privātās partnerības projekts ceļu būvniecībā. Paredzams, ka pēc trīs gadiem Bauskas virzienā vedīs četru joslu maģistrāle.
Iepirkumu uzraugi spāņu «Cointer» sūdzību par Ķekavas apvedceļa projektu atstāj bez izskatīšanas
2020-10-20T10:50:00+00:00
Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) nolēmis izbeigt Spānijas uzņēmuma "Cointer Concesiones" ("Cointer") sūdzības izskatīšanu Ķekavas apvedceļa projekta iepirkumā, liecina IUB Iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmums.
Plāno apstrīdēt Ķekavas apvedceļa iepirkuma rezultātu
2020-08-14T17:26:00+00:00
Spāņu kompānija “Cointer” plāno apstrīdēt Ķekavas apvedceļa iepirkuma rezultātu. Uzņēmums uzskata, ka konkurss nav noritējis godīgi, un jautājumus radot otra pretendenta “Kekava ABT” piedāvājums. “Latvijas valsts ceļi” norāda, ka uzvarētāja piedāvājums bijis izdevīgāks.
Ķekavas apvedceļu publiskajā un privātajā partnerībā būvēs un uzturēs «Kekava ABT»
2020-08-13T12:25:00+00:00
Ceturtdien, 13. augustā, paziņoti iepirkuma par Ķekavas apvedceļa projektēšanu, būvniecību un uzturēšanu rezultāti, piešķirot tiesības slēgt publiskās un privātās partnerības (PPP) līgumu personu apvienībai "Kekava ABT", informēja valsts AS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).
Valdība atbalsta Ķekavas apvedceļa būvniecību publiskās un privātās partnerības ietvaros
2020-08-11T16:37:00+00:00
Valdība otrdien, 11.jūlijā, atbalstīja Ķekavas apvedceļa būvniecību kā pirmo nozīmīgo industriālo publiskās un privātās partnerības (PPP) projektu Baltijā, kas tiks īstenots pēc “projektē-būvē-uzturi-finansē” modeļa, informēja “Latvijas valsts ceļi”.
Vienīgais jaunais ceļš, kurš tuvākajos gados tiks izbūvēts Latvijā, ir Ķekavas apvedceļš, kuru būvēs, izmantojot publiskās un privātās partnerības (PPP) modeli. Taču VAS “Latvijas Valsts ceļi” plāno un izstrādā arī citus lielus nākotnes attīstības projektus. Tiesa, tie, iespējams, tiks īstenoti tikai nākamajos 20 gados. Kādas ir tālās jauno autoceļu perspektīvas, pētīja “Autoceļu avīze”. Lai […]
Vērienīgā daudzmiljonu projektā pēc pieciem gadiem Ķekavai sola apvedceļu
2017-01-12T10:39:00+00:00
Bauskas šoseja jeb autoceļš A7 ir vienīgais, kas Rīgā ienāk ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā. Taču tā ir valstī noslogotākā maģistrāle, pa kuru diennaktī izbrauc 17 000 mašīnu, tostarp trīs reižu lielāks smago auto skaits, nekā šosejā paredzēts. Lai risinātu sastrēgumu problēmas un mazinātu neērtības Ķekavas iedzīvotājiem, patlaban reālas aprises sāk iegūt valsts pasenā iecere Ķekavai izbūvēt apvedceļu.
Ķekavas apvedceļa PPP projekta partnerības iepirkumā piedāvājumus iesnieguši pieci pretendenti - Latvijas Valsts Ceļi
2019-01-31T07:12:32+00:00
Iepirkuma “Publiskās un Privātās partnerības līgums par E67/A7 Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (Grenctāle) posma 7,9 -25,0 km (Ķekavas apvedceļa) projektēšanu, būvniecību, finansēšanu un uzturēšanu” kvalifikācijas kārtai savus piedāvājumus ir iesnieguši pieci pretendenti: China Machinery Engineering Corporation, AS Cocessoc 371, PA Cointer un Igate, PA Kekava ABT un konsorcijs KTC Ķekavas projekts. Turpmākajās 42 dienās iepirkuma komisija veiks […]
Sāk grandiozo Ķekavas apvedceļa būvniecības iepirkumu
2018-12-05T15:05:00+00:00
Ja iepirkuma procedūra būs veiksmīga, Ķekavas apvedceļa būvniecību varētu pabeigt 2023. gadā, trešdien, 5. decembrī, paziņoja valsts uzņēmuma "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) valdes loceklis Mārtiņš Lazdovskis. Trešdien izsludinātais Ķekavas apvedceļa būvniecības iepirkums var būt pirmais privātās un publiskās partnerības projekts Latvijā. Tas nozīmē, ka ceļu uzbūvēs komersanti par pašu līdzekļiem, bet valsts, maksājot par ceļa izmantošanu, to 20 gadu laikā atpirktu savā īpašumā.