Sāk dokumentu izstrādi iepirkumam par Bauskas apvedceļa izbūvi
2024-07-04T15:55:00+00:00
Sācies darbs pie dokumentiem, lai varētu piesaistīt publiskās un privātās partnerības līguma ietvaros privāto partneri Bauskas apvedceļa izbūvei, kas izmaksās 300 miljonus eiro un tiks pabeigts 2030. gadā. Vēlāk paredzēts būvēt arī Iecavas apvedceļu. Kopā abi projekti izmaksās vienu miljardu eiro. Satiksmes ministrija (SM) sola, ka viss process noritēšot caurspīdīgi. Bauskā uzrunātie iedzīvotāji atzina – šāds apvedceļš vajadzīgs jau sen, taču izskanējusi arī neticība, ka to patiešām kādreiz īstenos.
Bauskas apvedceļu plāno izbūvēt līdz 2030. gadam; izmantos publiskās un privātās partnerības modeli
2024-06-11T13:02:00+00:00
Satiksmes ministrija (SM) iecerējusi līdz 2030. gadam izbūvēt Bauskas apvedceļu, projekta īstenošanā izmantojot publiskās un privātās partnerības (PPP) modeli, liecina valdībā otrdien, 11. jūnijā, pieņemtais rīkojuma projekts.
Pēc Ķekavas apvedceļa izbūves Bauskā un Iecavā būvdarbi varētu sākties 2028. gadā
2021-12-21T06:22:00+00:00
Lielāks ātrums, mazāk sastrēgumu, avāriju un mirušo, kā arī tīrāks gaiss – šie ir galvenie ieguvumi, ko sola nu jau arī praktiski sāktais un pēc diviem gadiem pabeidzamais Ķekavas apvedceļš no Rīgas uz Bausku. Vienīgais negatīvais aspekts tādas gigantiskas maģistrāles izbūvē ir tikpat gigantiskie tēriņi. Un tie savukārt ir galvenais iemesls, kāpēc nākamajām rindā gaidītājām Bauskai un Iecavai apvedceļus tik drīz nesola.
Vienīgais jaunais ceļš, kurš tuvākajos gados tiks izbūvēts Latvijā, ir Ķekavas apvedceļš, kuru būvēs, izmantojot publiskās un privātās partnerības (PPP) modeli. Taču VAS “Latvijas Valsts ceļi” plāno un izstrādā arī citus lielus nākotnes attīstības projektus. Tiesa, tie, iespējams, tiks īstenoti tikai nākamajos 20 gados. Kādas ir tālās jauno autoceļu perspektīvas, pētīja “Autoceļu avīze”. Lai […]