Zemās grīdas tramvajs no Rīgas centra uz Iļģuciemu arvien nekursē; dome satiksmi cer atklāt šogad
2024-09-22T11:06:00+00:00
Rīgā, Pārdaugavā, tramvaja sliežu pārbūve no Kalnciema ielas līdz Jūrmalas gatvei ir pabeigta jau pirms aptuveni mēneša. Tas nozīmē, ka zemās grīdas tramvaji var sākt kursēt arī 5. līnijā no centra uz Iļģuciemu, taču tas joprojām nav noticis. Turklāt, kad satiksmi atklās, pagaidām neesot zināms, pašvaldībai vien cerot, ka tas notiks šogad.
Rīgā pirmo zemās grīdas tramvaju uz Ķengaragu cer atklāt ap Jāņiem
2024-05-16T14:40:00+00:00
Rīgā ērtu un mūsdienīgu zemās grīdas tramvaja satiksmi no centra uz Ķengaragu pašvaldība sola atklāt ap Jāņiem. Savukārt 5. tramvaja līnijas pārbūve Pārdaugavā notiks vēl dažus mēnešus, plāno "Rīgas satiksme".
Rīgā pēc ilgajiem 5. tramvaja sliežu remontiem jaunais tramvajs vēl arvien nekursē
2024-03-20T08:58:00+00:00
Rīgā 5. tramvaja maršrutā sliedes remontēja aptuveni gadu, kad tramvaja vietā pasažieriem Iļģuciema posmā nācās pārvietoties ar autobusu. Nu tramvajs ir atpakaļ uz sliedēm, taču, neraugoties uz lielajiem ieguldījumiem, uz Iļģuciemu aizvien kursē vecie tramvaji.
🚋
🇱🇻 Naktī uz 15. martu divi zemās grīdas „Škoda 15T” tipa tramvaji izmēģinājumu brauciena laikā veiksmīgi sasniedza galapunktu „Iļģuciems” un tika atpakaļ uz pilsētu. Tas nozīmē, ka zemās grīdas...
Nākamnedēļ ierastajā maršrutā atsāks kursēt 5. tramvajs; pagaidām gan vēl vecie tramvaji
2024-02-21T10:27:00+00:00
Līdz ar tramvaju sliežu ceļu un pieturvietu platformu pārbūves darbu beigām no 28. februāra 5. tramvaja maršruts Rīgā tiks atjaunots pamatmaršrutā Iļģuciems – Mīlgrāvis, savukārt 5T autobusa maršruts tiks slēgts, informēja uzņēmumā "Rīgas satiksme" (RS). Patlaban gan 5. tramvaja maršrutā vēl kursēs vecie tramvaji.
Turpinās Rīgas tramvaju infrastruktūras pielāgošana zemās grīdas tramvajiem. Lai arī janvārī Rīgā 5. tramvajam bija jāatsāk kursēt ierastajā maršrutā uz Iļģuciemu, pagaidām tas vēl nav noticis.
Tramvaju infrastruktūras attīstībai Rīgā desmit gados būtu nepieciešami līdz 600 miljoniem eiro
2024-02-05T15:44:00+00:00
Lai gan Rīgas pašvaldības uzņēmumam "Rīgas satiksme" ir gandrīz 50 zemās grīdas tramvaji, tie kursē tikai divās no sešām tramvaju līnijām, jo ne visur tiem ir pielāgota infrastruktūra. Pārējās četras tramvaju līnijas apkalpo 30–40 gadus veci tramvaji, kuri neatbilst mūsdienu prasībām. Tuvākajos 10 gados nepieciešami aptuveni 500–600 miljoni eiro, lai sakārtotu tramvaju depo, infrastruktūru un iegādātos vēl papildu tramvajus.
«Rīgas satiksme»: 5. un 7. tramvaja līniju pārbūve norit pēc plāna
2024-02-05T04:17:00+00:00
Rīgā aptuveni divu kilometru garumā aktīvi turpina pārbūvēt 5. tramvaja līniju posmā no Jūrmalas gatves līdz Iļģuciema galapunktam. Savukārt 7. tramvaja līnijā sliedes pārbūvē visā posmā. "Rīgas satiksmē" informē, ka projekts norit pēc plāna, tāpēc paredzams, ka zemās grīdas tramvaji uz Doli un Iļģuciemu varēs kursēt jau nākamā gada sākumā.
Rīgā sāk pārbūvēt tramvaja sliedes virzienā uz Iļģuciemu
Rīgā uzsākti būvdarbi 5. tramvaja maršruta posmā no Slokas ielas un Jūrmalas gatves krustojuma līdz galapunktam "Iļģuciems", kur pārbūvēs tramvaja sliedes un izbūvēs iekāpšanas–izkāpšanas platformas. Tāpat darāmo darbu sarakstā ir arī komunikāciju pārvilkšana, informēja "Rīgas satiksme".
Rīgā zemās grīdas tramvaji šogad sāks kursēt līdz Ķengaragam un Iļģuciemam
Rīgā līdz gada beigām sabiedriskā transporta tīkls kļūs cilvēkiem ērtāks un pieejamāks. Pilsētā atjaunos divas tramvaja līnijas, kas ļaus kursēt zemās grīdas tramvajiem, un pasažierus sāks pārvadāt ērtāks un dabai nekaitīgāks sabiedriskā transporta veids – elektrobuss. 35 jauni transportlīdzekļi pilsētai izmaksās par četriem miljoniem mazāk, nekā sākotnēji prognozēts.
Rīgā līdz 2023.gada beigām plāno pārbūvēt 5. un 7.tramvaja maršruta līnijas
2021-03-01T11:44:00+00:00
Rīgā paredzēts līdz 2023. gada beigām pārbūvēt 5. un 7. tramvaja līnijas maršrutu, tos pielāgojot zemās grīdas tramvaju kustībai un uzlabojot vides pieejamību, paziņojumā medijiem informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa.