Alises ielas ūdenstornis «Viskaļi» www.lsm.lv/raksts/dzive--stils/pilsetvide/free-riga-iekartojas-ciekurkalna-un-met-acis-uz-udenstorni-alises-iela.a424879 «Free Riga» iekārtojas Čiekurkalnā un «met acis» uz ūdenstorni Alīses ielā 2021-10-09T05:44:00+00:00 Vairāk nekā gadu bijušajā Rīgas Tehniskās universitātes Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātes kādreizējā ēkā saimnieko „Free Riga” – organizācija, par kuru vislabāk stāsta tādi radošie kvartāli kā “Lastādija”, “Alksnājs Vecrīgā” un “Tallinas ielas kvartāls”. Kamēr projekts Viskaļu ielā uzņem apgriezienus, „Free Riga” jau prāto, kā atdzīvināt un padarīt pieejamus Rīgas ūdenstorņus.
www.lsm.lv/raksts/dzive--stils/pilsetvide/free-riga-iekartojas-ciekurkalna-un-met-acis-uz-udenstorni-alises-iela.a424879 «Free Riga» iekārtojas Čiekurkalnā un «met acis» uz ūdenstorni Alīses ielā 2021-10-09T05:44:00+00:00 Vairāk nekā gadu bijušajā Rīgas Tehniskās universitātes Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātes kādreizējā ēkā saimnieko „Free Riga” – organizācija, par kuru vislabāk stāsta tādi radošie kvartāli kā “Lastādija”, “Alksnājs Vecrīgā” un “Tallinas ielas kvartāls”. Kamēr projekts Viskaļu ielā uzņem apgriezienus, „Free Riga” jau prāto, kā atdzīvināt un padarīt pieejamus Rīgas ūdenstorņus.
«Viskaļi» www.facebook.com/login/?next=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fwatch%2F%3Fv%3D3676736719102633 Bei Facebook anmelden
www.facebook.com/login/?next=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fwatch%2F%3Fv%3D3676736719102633 Bei Facebook anmelden
«Viskaļi» m.facebook.com/story.php?story_fbid=1662520030575671&id=212451465582542&sfnsn=mo&extid=fnnZM1Rl7cg6oD0l Bei Facebook anmelden | Facebook Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.
m.facebook.com/story.php?story_fbid=1662520030575671&id=212451465582542&sfnsn=mo&extid=fnnZM1Rl7cg6oD0l Bei Facebook anmelden | Facebook Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.