Rīgas autoostas ozols www.lsm.lv/raksts/dzive--stils/pilsetvide/buvnieki-nopirkt-jaunu-ir-tris-reizes-letak-neka-parstadit-autoostas-sarkano-ozolu.a432862 Būvnieki: Nopirkt jaunu ir trīs reizes lētāk, nekā pārstādīt autoostas sarkano ozolu 2021-12-04T08:29:00+00:00 Sarkano ozolu iestādīja 1964. gadā, kad uzbūvēja Rīgas autoostu. "Rail Baltica" celtniecības gaitā šo ozolu bija paredzēts vienkārši nocirst. Taču tad sabiedrībā sākās iebildumi un plašas diskusijas par to, ka ozols ir autoostas simbols un to vajadzētu vai nu saglabāt, vai pārstādīt, vai varbūt tomēr situāciju nedramatizēt un ļaut, lai celtniecības darbi rit savu gaitu.
www.lsm.lv/raksts/dzive--stils/pilsetvide/buvnieki-nopirkt-jaunu-ir-tris-reizes-letak-neka-parstadit-autoostas-sarkano-ozolu.a432862 Būvnieki: Nopirkt jaunu ir trīs reizes lētāk, nekā pārstādīt autoostas sarkano ozolu 2021-12-04T08:29:00+00:00 Sarkano ozolu iestādīja 1964. gadā, kad uzbūvēja Rīgas autoostu. "Rail Baltica" celtniecības gaitā šo ozolu bija paredzēts vienkārši nocirst. Taču tad sabiedrībā sākās iebildumi un plašas diskusijas par to, ka ozols ir autoostas simbols un to vajadzētu vai nu saglabāt, vai pārstādīt, vai varbūt tomēr situāciju nedramatizēt un ļaut, lai celtniecības darbi rit savu gaitu.